pinkworld

Alla inlägg under juli 2011

Av Becca & Lina ♥ - 27 juli 2011 20:58

Ja nu är jag jätte trött och nöjd efter en lång dag i huvudstaden med familjen :D <3


Jag köpte lite saker som ni ska få se imorgon eller något :D:D:D <333

Av Becca & Lina ♥ - 22 juli 2011 23:19

Nej men om vi ska ta den här dagen lite seriöst så.

Idag har vi varit med den bästa, allstå Johan typ hela dagen. Nu sitter vi och lyssnar på musik. Finns inteså mycket mer att säga, kanske lite flummiga ....... men men ;))


Becca & Lina ♥

Av Becca & Lina ♥ - 22 juli 2011 23:14

Tjabba Tjena Hallå!


Idag har vi ...................................... älsdkalö kmfsgd dkdkdk hlijsdoöj wvggusdhuvl  l-rgjsi !♥


Kramar Becca o Lina :) ♥

Av Becca & Lina ♥ - 22 juli 2011 11:25

Eller morgon och morgon jag har vart vaken sedan kvart i nio och då städade jag..

Jaja , snart ska jag vara med johan och becca :D <3

Vi inte vad vi hittar på men något kul blire nog.

Aja bloggar kanske senare :D <3


// Lina ♥


 

Av Becca & Lina ♥ - 22 juli 2011 05:29

Hejsan!


Nu är klockan halv sex och jag har varit vaken i en timme!

Sitter här och väntar på att Lina & Johan ska smsa att dom också är vakna.

Idag ser det inte ut att bli så speciellt fint väder, så det blir nog att vara inne.


 

Kramizar Becca! ♥

Av Becca & Lina ♥ - 14 juli 2011 01:56

Tänkte bara säga nattinatti nu, ska sova.

Min morgon dag kommer bli hämsk :( .....

Lina ee på kryssning henne kommer jag inte ens kunna smsa med.

Fredde ee i danmark så han kan jag inte heller smsa med.

Johan ska till stockholm men han kommer jag i alla fall kunna smsa med, som tur ee.

Själv ska man vara hemma o inte göra någonting typ...

Men ni får hare så bra allihopa och njuta av sommarlov!! :):) ♥


Becca ♥

Av Becca & Lina ♥ - 12 juli 2011 22:13

Vet att jag ee lite seg kanske men kommer några bilder jag tagit från nyårsafton ;p


Becca ♥


   

Bellabus bara för söt som vanligt! :D ♥

Av Becca & Lina ♥ - 12 juli 2011 21:53

Vet att jag & lina just nu är sämst på att blogga...

Men jag, lina, johan & fredde har haft så mycket för oss så de har inte blivit av liksom...

Nu är fredde på semester han är borta två vecker när han kommer hem åker jag & ee borta en vecka så det kommer inte att vara vi fyra på tre vecker :ooo

Men jag & lina & johan va idag i alla fall :)

Imorgon åker lina :(( hon blir borta tre dagar, hur ska jag klara mig...

Sanna är hos sin pappa i haparanda (stavning) saknar dig mkt gumman!

Nu lyssnar jag på musik, ni får hare så bra alla.

Jag ska försöka blogga lite bättre men ah...

 

Kramar becca ♥


Denna blogg handlar om oss ♥


Rebecca Anna Margareta Norrman.
Lina Inger Rosa Andersson.

Kalender ♥

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga oss ♥

2 besvarade frågor

Sök i bloggen ♥

Länkar ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards