pinkworld

Alla inlägg under juni 2011

Av Becca & Lina ♥ - 28 juni 2011 20:08

Vi är ledsna att vi inte har bloggat på ett tag. Men i lördags for vi iväg till en ö (Bubben) men våra vänner , Lisa, Sanna och Towe. SEn tältade vi där tills söndag och åkte då båt hem med lisa. Det var en jätte mysig helg ute på bubben och vi lovar att det kommer blider inom kort.


Måndag tisdag har vi haft fullt upp men nu ska vi försöka komma på benen igen.

Imorgon blire solvik så ddet blir väl inte så mycket bloggande imorgon heller.



Kramar becca och lina ! :D <3


Av Becca & Lina ♥ - 24 juni 2011 15:45

Hejsan.

Jag tänkte bara önska er glad midsommar innan mormor och morfar kommer :D <3


Lina ♥

Av Becca & Lina ♥ - 23 juni 2011 14:39


Sov hos Lina i natt. Vi skulle ha cyklat till Solvik idag men det regnade så mycket så vi gör det en annan gång. Nu är jag hemma och ska till att städa mitt rum... Inte kul men måste göras :/

Ni får väl ha de så bra i det här tråkiga vädret. Kanske bloggar senare om inte annat så kanske Lina gör det.

Kramar ♥

Becca 


 

Vi har aldrig sagt att vi är normala . ...

Av Becca & Lina ♥ - 22 juni 2011 18:15

Min lilla"syster" Linnea har också en underbart fin blogg som ni bara måste se!

Så passa på att kolla och kommentera nu, så blir hon mycket glad.


En gammal bild men också jätte söt!

http://thecrazygirl.bloggplatsen.se/

 Becca

Av Becca & Lina ♥ - 22 juni 2011 18:05

Min kära lillasyster Amanda är 12 snart 13 år.

Hon har en jätte fin blogg som jag tycker ni ska följa!

Så in och kolla och kommentera allihopa nu :D


^

~Gammal bild, men lika söt!


http://gymnasticgirl.bloggplatsen.se/


  Becca

Av Becca & Lina ♥ - 22 juni 2011 17:55

Hejsan allihopa! :D

Ja som det står i rubriken så e jag väldigt trött.

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit på tuna en liten stund och så har Sara, Ella o Sander varit här (dom jag har mina hästar hos). Vi badade och åt melon typ.

I natten som var tältade jag i hällby med Markus och Bengan :D

I natt sover jag nog hemma eller hos grannen ;)

Kanske skriver senare ikväll, annars imorgon. Ha de så bra! ♥


En bild på mig just nu, (syns att jag e trött...)

 Becca

Av Becca & Lina ♥ - 21 juni 2011 20:50

Hej alla söta läsare vet ni vad som hände nyss? ;) <3


Jag bestämde mig för att ställa mig i duschen för att ja varför ställer man sig i duschen ;) <3

När jag är klar där inne går jag in i min brors rum och gissa vem som sitter där? ;oo

Jo Becca med sitt stora leende och vi bestämde oss för att måla mina tå naglar så det är just det vi gör just nu ;) <33


Vi ska fixa våra naglar nu så vi hörs senare antagligen äre jag som skriver eller Becca ;) <3

Då tänker ni "ja men det är väl självklart" Nej det är det inte för det kan man aldrig veta ;) <3



Hare bra !



Becca och Lina ♥

Av Becca & Lina ♥ - 21 juni 2011 12:56

Godmorgon!

nu sitter vi hemma hos lina och tittar på disney channel ;)

Vi får se vad vi hittar på här näst.. Men alla människor som befinner sig i hällby, se upp vi ska snart ut! ;D


Haha, ha de bra allihopa! ♥

Lina & Becca

Denna blogg handlar om oss ♥


Rebecca Anna Margareta Norrman.
Lina Inger Rosa Andersson.

Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Fråga oss ♥

2 besvarade frågor

Sök i bloggen ♥

Länkar ♥

Kategorier ♥

Arkiv ♥

RSS ♥

Gästboken ♥


Ovido - Quiz & Flashcards